دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعمیر صفحه تلویزیون

تعمیر صفحه تلویزیون ضربه خورده

یکی از سوالاتی که کاربران زیادی از ما می‌پرسند، این است که آیا تلویزیون شکسته شده قابل تعمیر است؟ از مشکلاتی که کاربران زیادی با آن مواجه می‌شوند، نحوه‌ی تعمیر صفحه تلویزیون شکسته شده است. خط افتادن و یا ضربه خوردن به صفحه نمایش، اغلب اوقات برای کاربران رخ می‌دهد؛ به خصوص افرادی که فرزند کوچک در منزل خود دارند. در پاسخ به سوال کاربران باید بگوییم، زمانیکه تلویزیون شما ضربه می‌خورد، باید آماده خرید یک تلویزیون هوشمند جدید باشید. برخی از افراد با شنیدن این جمله بسیار ناامید می‌شوند.

برای درک این موضوع بهتر است که یک مثاله ساده برای شما بزنیم. اگر شیشه عینک شما به هردلیلی ترک بردارد و یا روی آن خط بیفتد آیا می‌توانید بخش‌های شکسته شده را تعمیر نمایید؟ پاسخ مشخص است؛ خیر! تعمیر صفحه تلویزیون شکسته شده هم به همین صورت می‌باشد. بنابراین اگر پنل تلویزیون شما بشکند و یا ترک بردارد، بهتر است که به فکر تعمیر آن نباشید. حتی اگر بتوانید پنل متناسب با دستگاه خود را پیدا کنید، باز هم ارزش تعمیر ندارد. متخصصان تعمیر تلویزیون صنام به شما توصیه می‌کنند که یک تلویزیون تازه بخرید.

ضربه خوردن صفحه ال اسی دی تلویزیون

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که ذکر کردیم، ضربه خوردن صفحه LCD تلویزیون‌های هوشمند است. این مسئله بیشتر اوقات به دلیل استفاده نادرست و یا نگهداری غیراستاندارد برای تلویزیون به وجود می‌آید. برای مثال در بیشتر مواقع کاربران برای تمیز کردن صفحه نمایش تلویزیون خود، از یک دستمال عادی و پارچه‌ای استفاده می‌کنند. این دستمال‌ها منجر به ایجاد خط و خش روی تلویزیون می‌شوند. به نظر شما تعمیر صفحه تلویزیون پر از خط و خش امکان پذیر است؟ در پاسخ باید بگوییم، خیر! هنگام استفاده از تلویزیون خود همیه مراقب باشید که به پنل یا همان صفحه نمایش آسیبی وارد نشود، زیرا به هیچ وجه قابل تعمیر نمی‌باشد.

این روزها با بالا رفتن نرخ ارز و دلار، خرید و یا هزینه تعمیر مشکلات تلویزیون افزایش یافته است. شکستگی و یا ایجاد خط و خش روی تلویزیون‌های هوشمند هرگز قابل تعمیر نیستند. به همین دلیل شما باید تلویزیون جدیدی خریداری کرده و متحمل هزینه‌ی بسیار زیادی شوید. برای گرفتن مشاوره می‌توانید از کارشناسان صنام درخواست کمک کنید. این مجموعه با دادن مشاوره‌ی رایگان به کاربران خود، بهترین خدمات را ارائه می‌دهند. همچنین تکنسین‌های مجموعه صنام، دوره دیده هستند و دانش به روز دارند، شما می‌توانید به راحتی به آن‌ها اعتماد کنید.

ضربه خوردن صفحه ال سی دی

خرابی پنل و تعمیر صفحه تلویزیون

پنل تلویزیون‌های هوشمند، جزو مهم‌ترین قطعات می‌باشد که در صورت خرابی باید از یک مرکز معتبر درخواست کمک کنید. اختلالات پیش آمده در این قطعه به دلایل گوناگونی اعم از آبخوردگی، شکستگی و … رخ می‌دهد که گاهی قابل تعمیر و گاهی غیرقابل تعمیرند. عیب‌یابی و تعمیر پنل تلویزیون‌های هوشمند نیاز به دانش و تجهیزات پیشرفته دارد که فقط کارشناسان دوره دیده از عهده‌ی آن برمی‌آیند. هیچ فردی نباید به تنهایی دست به پنل تلویزیون بزند، زیرا به قطعات داخلی دیگر دستگاه آسیب زده و در آینده متحمل هزینه‌های بیشتری خواهد شد.

به جرات می‌توان گفت که گران‌ترین قطعه تلویزیون‌های هوشمند، پنل است. برای مراقبت از آن باید دستگاه خود را در محیط‌های پر رفت و آمد قرار ندهید، با اصول استاندارد تلویزیون را نظافت کنید و از خوردن ضربه و ریختن آب روی آن جلوگیری نمایید. تعمیر صفحه تلویزیون آسیب دیده بسیار زیاد است. در واقع تلویزیون‌های هوشمند امروزی به دلیل داشتن امکانات ویژه، از حساسیت بالایی برخوردارند. به همین دلیل باید از آن‌ها در مقابل خطرات جلوگیری کنیم. اگر فرزند کوچک در منزل دارید و نگران ضربه خوردن صفحه ال سی دی یا ال ای دی خود هستید، بهتر است که از محافظ صفحه نمایش استفاده کنید تا در صورت ضربه خوردن، آسیبی به پنل وارد نشود.

سخن پایانی

در این مقاله اهمیت پنل تلویزیون‌های هوشمند را توضیح و راه‌های مراقبت از آن را آموزش داده‌ایم. همانطور که گفته شد، پنل قطعه‌ی بسیار گرانی در بازار است و امکان تعمیر آن بسیار پایین می‌باشد. در صورتیکه تلویزیون شما ضربه بخورد و بشکند، به جرات می‌توان گفت که تعمیر صفحه تلویزیون شکسته شما غیرقابل ممکن است. برای اینکه دستگاهی با طول عمر بالا داشته باشید، آن را از خطرات احتمالی دور نگهدارید.

پیشنهاد مطالعه: آموزش جامع اتصال گوشی به تلویزیون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *