دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

اتصال تلویزیون هوشمند به اینترنت

راه هایی برای اتصال تلویزیون هوشمند به اینترنت

اتصال تلویزیون هوشمند به اینترنت. در گذشته، وقتی تلویزیون خود را روشن می کردیم، فقط کانال های از پیش تعیین شده را تماشا می کردیم. ما دوست داریم هر روز در زمان مناسب از برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود لذت ببریم. با این حال، در حال حاضر، مدل های تلویزیون مدرن نه تنها می توانند سریال ها یا برنامه های روزانه شما را نشان دهند، بلکه به شما امکان می دهند کانال های مورد نظر خود را به صورت آنلاین پخش کنید. در واقع، اتصال به اینترنت دنیای مدرن را به روش های مختلف متحول کرده است و تلویزیون های هوشمند نیز به بهترین ویژگی ها برای فعال کردن اتصال به اینترنت مجهز شده اند.

اتصال تلویزیون هوشمند به اینترنت
اتصال تلویزیون هوشمند به اینترنت

آنچه از یک تلویزیون هوشمند استاندارد دریافت می کنید

پیچیده ترین تلویزیون های هوشمند چندین انتخاب را در اختیار شما قرار می دهند. از گزینه های پخش جریانی گرفته تا قابلیت گشت و گذار در اینترنت – همه چیز با این تلویزیون امکان پذیر است. می تواند به کامپیوتر دیگری در خانه شما تبدیل شود. برخی از این تلویزیون ها همچنین به شما امکان می دهند در تماس تصویری شرکت کنید. بنابراین، می توانید به راحتی از برنامه هایی مانند Skype استفاده کنید. بسیاری از برنامه‌ها، از جمله برنامه‌ها و بازی‌های خبری پلتفرم‌های اجتماعی، با چنین تلویزیونی قابل استفاده هستند.

سیستم اینترنت سیمی – پیوند مستقیم به روتر

اگرچه این یک گزینه سنتی است، اما بیشترین ثبات اتصال شما را تضمین می کند. از سیستم اتصال خود برای اتصال مستقیم تلویزیون به روتر استفاده کنید. در این مورد، شما باید یک سیم اترنت دریافت کنید، و تلویزیون باید در مجاورت روتر باشد. بسیاری از کاربران مایل به اتصال بیش از یک دستگاه هستند. اگر شما هم دوست دارید چنین چیدمانی داشته باشید، قدرت اتصال باید بالا باشد.

چرا فناوری سیمی گزینه خوبی است

هیچ زحمتی در راه اندازی آن وجود ندارد – برای تازه کارها توصیه می شود

  • اتصال شما را قابل اطمینان‌تر می‌کند – ممکن است هنگام پخش جریانی چیزی بافر وجود نداشته باشد
  • در مقایسه با Wi-Fi با سرعت بیشتری کار می کند

مراحل اتصال اینترنت با تلویزیون

سیستم اترنت خود را همانطور که در قسمت پشت تلویزیون یافت می شود پیدا کنید

  • پس از آن باید با کمک روتر اتصال این کابل را با پورت تلویزیون خود ایجاد کنید
  • با استفاده از کنترل تلویزیون هوشمند خود به گزینه منو بروید
  • روی تنظیمات شبکه کلیک کنید
  • از این گزینه می توانید اتصال آنلاین را فعال کنید
  • رمز عبور خود را برای اتصال به اینترنت وارد کنید

بي سيم

حالا بیایید در مورد سیستم های بی سیم صحبت کنیم. بسیاری از مردم دوست دارند این تغییر را انتخاب کنند، در حالی که تلویزیون هوشمند آنها دارای فناوری Wi-Fi داخلی است. ممکن است این گزینه برای اکثر کاربران سودمندتر باشد زیرا نیازی به پرداخت مبلغ اضافی برای کابل کشی نیست. بنابراین، کاربران در مواجهه با هر گونه درهم و برهمی یا بهم ریختگی سیم ها نیز هیچ زحمتی نخواهند داشت. همچنین تمام خطرات مرتبط با کابل ها را کاهش می دهد. برای این نوع اتصال باید گزینه Network Settings from Menu را انتخاب کنید و در آنجا می توانید نام سیستم بی سیم خود را پیدا کنید.

کدام اتصال برای شما بهتر است؟

اگر بیشتر به پخش ویدیو و موسیقی در تلویزیون خود علاقه دارید، اتصال بی سیم ممکن است به بهترین شکل کار کند. در حالی که در اتصال تلویزیون هوشمند بدون سیم مشکلاتی دارید، ممکن است سیستم بی سیم را به اترنت متصل کنید. قبل از اتصال به سیستم Wi-Fi، باید مطمئن شوید که آخرین سیستم های نرم افزاری و درایورها در تلویزیون وجود دارد.

مهم نیست که چه گزینه ای را برای داشتن اینترنت در تلویزیون خود انتخاب کنید، باید از راهنمای کاربر ارائه شده توسط برند تلویزیون استفاده کنید. این راهنما به شما کمک می کند تا تنظیمات امنیتی را که به بهترین وجه برای تلویزیون شما مناسب است را عیب یابی یا تنظیم کنید. دستورالعمل استفاده از ابزارها نیز ممکن است بر اساس برند انتخابی شما متفاوت باشد. با تنظیم مناسب، ممکن است از هر برنامه ای به راحتی لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه: رفع صفحه نمایش کم نور تلویزیون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *