دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نصب و راه اندازی

نصب و راه اندازی تلویزیون چگونه است

نصب و راه‌اندازی تلویزیون از مهم‌ترین نکاتی‌ست که همه‌ی ما باید آن را جدی بگیریم. همیشه سعی کنید جهت انجام این کار با نمایندگی مربوطه تماس بگیرید اما در صورتی که تلویزیون شما آکبند نیست و یا گارانتی ندارد، خودتان با کمک راهنمای نصب و راه اندازی تلویزیون این کار را انجام دهید. به یاد داشته باشید که دفترچه راهنما دستگاه در امور زیادی، به شما کمک می‌کند.

اگر به هر دلیلی تلویزیون خود را به درستی نصب و راه اندازی نکردید، برای مثال سیم‌های آن را اشتباه زده‌اید و یا روی پایه‌های اشتباه گذاشته‌اید، حتما از یک تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید زیرا دستگاه شما دچار آسیب‌های جدی خواهد شد. مرکز تخصصی تعمیرات صنام با داشتن نیروهای متخصص در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. توجه داشته باشید تعمیر این مشکل باید درب منزل انجام شود، زیرا جا به جایی دستگاه منجر به بروز مشکلات بیشتری می‌شود. نمایندگی صنام از این ویژگی برخوردار است و در کمترین زمان کارشناسان خود را به محل مربوطه اعزام می‌کند.

انتخاب بهترین ارتفاع و مکان برای نصب و راه اندازی

همیشه برای نصب و راه‌اندازی تلویزیون خود توجه به ارتفاع و مکان داشته باشید. برخی از کاربران دستگاه خود را نزدیک به آشپزخانه نصب می‌کنند که همین امر منجر به آب خوردگی، ضربات شدید و مشکلات جدی برای تلویزیون خواهد شد. برای انتخاب ارتفاع مناسب باید به متراژ خانه و نوردهی آن توجه کنید؛ برای داشتن بهترین انتخاب به نکات ذیل توجه فرمایید:

1: به فاکتورهای مهم مانند وزن و اندازه صفحه توجه کنید.

2: انتخاب براکت مناسب مطابق با مشخصات نمایشگر دستگاه

3: این نکته را در نظر بگیرید که برخی از براکت‌ها ثابت و برخی دیگر قابلیت جابه‌جایی دارند.

4: براکت‌های ثابت به دلیل ایجاد یک محدودیت نسبی در زاویه دید برای برخی از محیط‌ها مناسب نمی‌باشند.

5: براکت‌های متغیر این فرصت را به شما می‌دهند تا بهترین ارتفاع را برای تلویزیون خود انتخاب کنید. به همین دلیل انتخاب این براکت‌ها بسیار هوشمندانه‌تر هستند.

بررسی تنظیمات اولیه تلویزیون

توجه داشته باشید که اجرای تنظیمات درست هنگان نصب و راه اندازی بسیار اهمیت دارد. جهت این کار باید گزینه‌هایی که بعد از روشن کردن دستگاه به نمایش در می‌آیند را به درستی برگزینید. چون این گزینه‌ها جزو تنظیمات اصلی تلویزیون هستند، اگر بدون توجه و دقت از آن‌ها عبور کنیم ممکن است در آینده تلویزیون شما دچار عیب و نقص‌های جدی شود. در چنین مواقعی که خودتان اقدام به راه‌اندازی کرده‌اید حتما از دفترچه راهنما کمک بگیرید.

اتصال درست کابل‌ها هنگام نصب و راه اندازی

نصب کردن صحیح کابل‌ها جزو مهم‌ترین بخش‌های نصب و راه اندازی تلویزیون است. در صورتی که کابل‌های دستگاه‌های هوشمند امروزی به درستی نصب نشوند، تلویزیون درگیر مشکلاتی اعم از نداشتن تصویر، صدا، کانال‌یابی نشدن و … خواهد شد. کابل آنتن، کابل HDMI، کابل شبکه و … حتما باید در محل صحیح و به درستی نصب شوند. برای اجرای صحیح نصب و راه اندازی تلویزیون از دستورالعمل دفترچه راهنما کمک بگیرید.

نصب تلویزیون

تنظیم نمودن کانال‌ها تلویزیون

تنظیم کردن کانال‌های تلویزیون، جزو اقدامات اصلی دستگاه‌های هوشمند به شمار می‌رود که کوچک‌ترین خطایی در آن، شما را با مشکلات جدی روبه‌رو خواهد کرد. این کار را مرحله به مرحله و مطابق راهنمای خود تلویزیون انجام دهید تا نصب و راه اندازی دستگاه‌تان با موفقیت به پایان برسد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با تمامی اصول نصب و راه اندازی تلویزیون آشنا کنیم و نکات ضروری آن را مورد بررسی قرار دهیم. اگر تمایل دارید که خودتان مراحل نصب و راه اندازی را انجام دهید، باید بسیار صبور باشید و دقیقا مطابق دستورالعمل‌های دفترچه راهنما عمل کنید. اما در صورتی که وقت کافی ندارید می‌توانید از تعمیرکاران تلویزیون صنام کمک بگیرید تا در اسرع وقت به محل مورد نظر اعزام شده و تلویزیون شما را نصب نمایند.

مقالات مرتبط: وجود خطوط افقی روی صفحه نمایش تلویزیون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *