دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

مشکل اتصال وای فای

علت مشکل اتصال وای فای به تلویزیون

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های تلویزیون‌های امروزی، اتصال به اینترنت است. متصل شدن دستگاه‌های امروزی به وای فای، موقعیت‌های جدیدی را برای کاربران ایجاد نموده است. شما با بهره‌گیری از این قابلیت می‌توانید فعالیت‌های اینترنتی خود را با وضوح و رزولوشن بسیار بالایی انجام دهید. همچنین با اتصال تلویزیون به اینترنت قادر خواهید بود تا به روزترین فیلم‌های جهان را مشاهده کنید. گاهی اوقات برخی از کاربران با مشکل اتصال وای فای تلویزیون روبه‌رو می‌شوند؛ مشکلاتی کلافه‌کننده که کاربر را خسته می‌کنند. در این مقاله قصد داریم تا دلایل مشکل اتصال وای فای تلویزیون و راهکارهایی جهت حل آن، به شما ارائه دهیم.

دلایل اصلی مشکل اتصال وای فای به تلویزیون

خوشبختانه وجود این چالش در تلویزیون، بسیار کوچک و پیش پا افتاده است و بیشتر اوقات کاربر می‌تواند مشکل اتصال وای فای را رفع نماید. یکی از علت‌های عدم اتصال دستگاه به اینترنت، وارد کردن اشتباه رمز وای فای است. دومین دلیل، تنظیمات شبکه‌ی مورد استفاده می‌باشد؛ برای اتصال درست به اینترنت، تنظیمات شبکه‌ی اپراتوری که سیگنال‌های اینترنتی را ارسال می‌کنند، بسیار اهمیت دارد. برای رفع این مشکل حتما با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید و عدم وصل نشدن وای فای را گزارش دهید.

و دلیل آخری که منجر به مشکل اتصال وای فای تلویزیون می‌شود، تنظیمات بخش زمان و تاریخ است. برای چک کردن این مورد وارد بخش تنظیمات دستگاه خود شوید و تاریخ، زمان و منطقه‌ی صحیح را وارد کنید، سپس با خاموش و روشن کردن تلویزیون، وضعیت اتصال اینترنت را بسنجید. به احتمال 90 درصد با اجرای این راهکار، مشکلات اینترنتی‌تان رفع خواهد شد.

عدم اتصال تلویزیون به اینترنت

راهکارهایی جهت رفع مشکل عدم اتصال تلویزیون به اینترنت

جهت رفع این مشکل ابتدا باید علت آن را بررسی کنید. تا به حال کاربران زیادی با این مشکل دست و پنجه نرم کرده‌اند و با خواندن مقالات مرتبط و کمک گرفتن از کارشناسان تعمیر تلویزیون، دستگاه خود را به اینترنت وصل نموده‌اند. در ذیل چند راهکار ارائه می‌دهیم تا به کمک آن‌ها مشکل اینترنت تلویزیون خود را رفع نمایید، در صورتیکه موفق به انجام این کار نشدید با کارشناسان سایت صنام تماس بگیرید و با دریافت مشاوره‌ی رایگان، در کمترین زمان دستگاه خود را به اینترنت وصل کنید و از قابلیت‌های هوشمند آن لذت ببرید.

ری استارت کردن تلویزیون

یکی از راه‌هایی که مشکل اتصال وای فای دستگاه‌تان را رفع می‌نماید، ری استارت کردن تلویزیون است. مخصوصا زمانیکه تلویزیون‌تان را با ریموت خاموش کنید امکان به وجود آمدن اختلال در اتصال اینترنت وجود دارد. برای رفع مشکل اتصال وای، دستگاه‌تان را به صورت عادی روشن کنید و بگذارید 5 دقیقه روشن بماند، سپس کابل برق را از پریز جدا کنید و بعد از 20 الی 30 دقیقه آن را روشن نمایید. رمز وای فای را وارد نمایید و دوباره مشکل را چک کنید.

چک کردن مشکل مک آدرس

یکی دیگر از علت‌هایی که منجر به مشکل اتصال وای فای تلویزیون شما می‌شود، تنظیمات مک آدرس است. در این شرایط وارد تنظیمات وای فای دستگاه خود شوید، سپس در موبایل خود Hotspot را فعال کنید. اگر تلویزیون‌تان را به اینترنت گوشی متصل کنید، یعنی تنظیمات مک آدرس مودم محدود شده است. برای حل این مشکل، وارد تنظیمات مودم شوید و مک آدرس را غیرفعال نمایید.

مک آدرس

ریست کردن مودم و رفع مشکل اتصال وای فای

برای اینکار مودم را خاموش کنید و بعد از گذشت زمان 10 الی 20 دقیقه دوباره آن را روشن کنید. منتظر بمانید تا اتصال برقرار شود. پس از آن دوباره تلویزیون خود را به اینترنت وصل نمایید. به احتمال خیلی زیاد این روش منجر می‌شود تا مشکل اتصال وای فای دستگاه‌تان رفع گردد.

سخن پایانی

تلویزیون‌های هوشمند امروزی همانند گوشی‌های اندروید، سیستم عامل‌شان طی گذشت مدت زمانی، آپدیت جدید می‌دهند. گاهی اوقات مشکل اتصال وای فای به دلیل به روز نبودن سیستم عامل تلویزیون‌تان است. در این صورت بدون هیچ تعللی آن را آپدیت کنید. گاهی اوقات هم به دلیل اتصال وسایلی مانند فلش، مموری، هارد و سایر لوازم جانبی، مشکل اتصال وای فای به وجود می‌آید. در این صورت هم این وسیله‌ها را از تلویزیون خود بیرون بکشید و مجدد دستگاه را به اینترنت متصل نمایید. در این مقاله سعی نموده‌ایم تا دلایل رایج متصل نشدن تلویزیون به اینترنت را به شما ارائه دهیم. در صورت کسب راهنمایی بیشتر با کارشناسان تعمیر تلویزیون صنام تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *